Friday, December 01, 2006

慵懒的猫妈妈


厨房后面经常有猫咪出入,都是些猫“老大”,自出自入好像我租用了她的地盘……我倒没所谓,猫猫都很自律(是这样吗?哈哈), 加上我家也没东西让它们偷吃。

最近看到一只稳如泰山的猫咪,没有被我大剌剌的脚步声吓跑;原来是怀孕了,哇~难怪那么慵懒。
室友说如果她在我们家生孩子的话就糟糕了……我却在想生出来的小喵可不可以给我养一只……

天啊~~~~~这么会有如此奢侈的想法~~??自己都不够吃了……老板听了说 怎么他们以前养动物都不用钱,我却嚷嚷说消费高呢?厄……可能以前是养“动物”, 现在是养“宠物”吧?没事要打预防针,有事要吃药……
总之就是要三思!!

2 comments:

  1. hihi!! How are you doing? I'm soo busy at work!!! Just want to let you know that everytime when I read your blog, your photos will cheer me up! :) Feeling blue these days~ ><

    ReplyDelete
  2. hinata~~:
    Thanks a lot Hinata~~I felt recharged after read this message~ actually I'm bc on my sis wedding these days , so stop writing for this moment...but i will keep upload latest pics~~!! got a lot of new pictures ooo~~~hahahaha~~

    ReplyDelete

看看旧文章

Blog Widget by LinkWithin